Follow on Bloglovin

POJKARNA TILL GÖTEBORG

4 juni-12
Nu är dagen med stort D kommit för mina söner. Klassresan som de så länge längtat efter och pratat mycket om. Klockan är 6.20 då tåget kom för att plocka upp hela deras klass på 7 stycken + 2 vuxna. Då tåget rullar iväg står bara jag och en förälder till nervösa över att skicka iväg sina barn långt bort och inte kunna ha kontroll på dem. Innerst inne vet jag att allt går bra och pojkarna är inte små längre. Men att få en mor att förstå det är inte så enkelt. ;)
Många äventyr och roliga upplevelser kommer de snart hem med. Hoppas bara att pojkarna tar det bra med tanke på beskedet om deras mormors bortgång. Tur att de har en toppenlärare och en bra förälder vid sin sida. För att inte glömma deras härliga klasskompisar.
Hur som helst så saknar jag dom mycket. Men jag unnar dom en rolig resa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0