Follow on Bloglovin

BLAD FÖR BLAD...

11 juni-12
Dagen har varit som en berg och dalbana i mitt inre. Men en dag finns ett blad som kommer att ge mig glädje och lycka i allt elände. Men frågan är bara hur många blad som måste falla innan...
Lyckan kommer Lyckan går...
Men snart är det min tur att få äga Lyckan. Det vet jag. Bara Mamma får sin sista vilan vet jag att hon har det bra och att hon är med mig alla dagar. Varje dag kommer några tårar ur mina ögonvrån. Det är mina tårar som visar min sorg och saknad efter min Älskade Mamma.
TÅRAR ÄR LIVETS SYNLIGA SMYCKE
TÅRAR KAN BETYDA SÅ MYCKE
TÅRAR ÄR GJORDA AV VATTEN OCH SALT
TÅRAR KAN TRÖSTA ALLT

Skriven av mig själv//TheréseP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0