Follow on Bloglovin

HÖSTEN VISAR SIN SIDA

5 okt-12
Idag fick jag så lov att gilla läget att gå på frostigt gräs då hunden skulle rastas. 
Hösten är vacker på sitt sätt. Men kylan är definitivt varken vacker eller skön.  
Ute på bryggan kan man inte se över till andra sidan av sjön.
Var har "grannbyn" på annersia tagit vägen? ;)
Hur jag än koncentrerar mig för att se igenom den täta kyliga dimman kan jag inte se så långt fram. 
Det här får mig att börja gruva mig till vintern, inköp av barnens vinterkläder och bara gilla läget av det vintern bjuder på.
 
Båtarna vid bryggan ser ut att vänta på att få komma upp ur vattnet och få sin plats under tak.
Kylig ochh gråtrist dag. Endast +4 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0