Follow on Bloglovin

LÅNGFREDAG i STUGAN 2013

29 mars-13
Äntligen får man fira påsken i stugan. Ett helt år sen sist vi gjorde det. ;)
Hela familjen, svärmor plus Emelies pojkvän följde med upp. Det var så himla mysigt. 
Jag hade gjort i ordning lax i ugn, sill, ägg, potatis, Jansson och rågbröd till middag. Perfekt påskmiddag. Till efterrätt gjorde jag Filadelphia/grädde/citron fyllda Kinderägg med en klick Lemoncurd som topping till efterrätt. Inte alls så dumt. 

Katten Virus var rätt så nyfiken på skotern. Men jag gissar att han hoppas gärna av om jag skulle starta den.
Självklart ingår Varm choklad och Punch vid brasan och grillad tjockkorv i tunnbröd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0