Follow on Bloglovin

ÄNGEL FULL AV KÄRLEK

16 feb-13
Jag har kommit på vad som gör min så unik. Jag sprider energier omkring mig till dem som verkligen behöver kramar, beröring och en styrka av kärlek.♥♥♥♥♥♥♥
Nu vet jag en del av min uppgift i livet. Att hjälpa andra att stå på sina ben och göra dem lyckiga.
 
För några dagar sedan fick jag höra med STORA bokstäver:
 
"Hon ÄR en ängel och det finns inte många omkring som är som henne" 
 
Gissa om att det kändes i hela kroppen och djupt in i själen att få höra det bakom ryggen av deras egna ord från hjärtat. Speciellt då de trodde att jag hade gått iväg vilken jag hade men inte fullt så långt bort. :) 
 
Man blir så glad! 
"Jag ÄR en speciell Ängel
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0