Follow on Bloglovin

BÄTTRE OCH BÄTTRE PÅ AGENDAN

7 jan-12
Den här dagen kändes som en bra dag. Först samtal imorse med AF och ett godkännande till min praktikplats. 
Sen känns det så bra att ha kommit igång med Shake eteriska oljor och naturprodukter. Det tar sig kan man säga. :) Men det är bara börja än. 
 
Jag har kommit överens med min positiva hjärnhalva att samatbeta till ett bra och spännande år 2013. 
Hittills kan jag säga att det sett bra ut.
 
Vinsten från tävlingen om sötebröd på Kungsörnens FB-sida via "Hela Sverige bakar" har kommit som rek idag. Det var roligt att få en tredjeplats på tävlingen. Inte varje dag att det händer.
Vintern har än så länge varit snäll mot mig att inte ha varit så kall. Det tackar jag väderguden för. Då jag inte mår bra av kylan.
 
Jag har börjat skriva upp händelser som kommer framöver. Och det är sköna och bra händelser som jag gillar. Jag har bestämt mig för att tänka mera på mig och göra saker som gör mig glad. Inte bara göra alla andra glada.
Självklart bakar jag in roliga saker med nära och kära också.
 
Nu ska allt bli bättre och jag hoppas på en glad 2013.
 
Imorgon blir det en sväng till sjukgymnasten och få min akupunkturbehandling och värme. Sen blir det Arbetsförmedlingen  och lämna papperna från Praktikplatsen och sen iväg till 34ans Spa och planera startdatum. 
Efter det tänker jag åka  och boka tid på Kräm och Salva som jag har presentkort hos. Likaså på Spakliniken. Sista datum är den 26 jan-13, så det är nog bäst att skynda på. ;)
 
Alltså, jag behöver en kalender/almanacka att skriva upp mina händelser framöver. Almanackan funkas som min extra hjärnhalva som ska ha lite koll på mitt och familjens liv. 
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0