Follow on Bloglovin

ARBETSINTERVJU PÅ TIVARS GÅRDSMEJERI

8 mars-13
Jippi... då var jag påväg till min efterlängtade intrevju på Norderön. Jag passerade på vägen dit ett ställe som gav mig härliga minnen från jag var liten och gick i låg/mellanstadiet. Här var vi ibland och besökte genom skolan och hade picknick och brännboll. Det var tider det <3
Påvägen till Norderön blev det isvägen över. Lite läskigt var det allt. 30 km/timman och 50 meters avstånd mellan bilarna. Viktig information.
Vilken underbar utsikt man har efter vägen till Nordrön. Det här är vyn innan jag kom fram till arbetsplatsen.
Jag kan förstå de som bor och de som jobbar här att de trivs med utsikten. Och att inte glömma gästerna. :)
Nästa lördag ska jag hit igen och prova på och se hur de arbetar här. Kan kanske bli nåt bra av detta också. Jag ser verkligen fram emot detta. Spännande!
Ja, då var det isvägen hem igen från en trevlig och bra stund på Tivars Gårdsmejeri.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0