Follow on Bloglovin

Sönerna 15 år idag Och jag fick en oväntad överraskning att hämta ut på posten.

9 jan-15
Hipp hurra på mina söners 15 -årsdag! Vi firade med hembakad pizza och sallad till middagen. Och fikade kakor, creme brulee, friterade bananer och glass och en "Burkpaj" som jag har gräddat i vattenbad i ugnen. Så himla god! Serverade vaniljvisp till.
 
Ställningen som jag har mina creme brulée på kom väl till pass idag.
jag blev glatt överraskad idag då jag fick ett sms om att posten ifrån sugarkitchen kunde inte levereras med postbilen. Finns att hämtas på ICA.
Jag öppnade och blev så paff och superglad. Men det fanns ingen förklaring till varför jag skulle ha den? 
Jag kan säga att den kom i perfekt tidpunkt då mina söner fyller 15 år idag (fredag) och jag fick användning av den direkt. Det blev så superbra och tar ingen stor plats heller. Stadig dessutom. Såååå himla super!
Men varför fick jag den? Jag blev så glad. Nästa helg kommer den till användning igen då dottern Amanda fyller 20 år och ska firas. Inte nog med det. Den kommer att få stå med på dessertbordet då jag fyller år i slutet av januari också.
 
Roligt med överraskningar! 
Kan verkligen rekommendera ställningen. Kan även användas till annat som att ha ljus på den. Sen får fantasin flöda. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0