Follow on Bloglovin

Tidig present

4 jan-15
Idag blev jag överraskad av dottern Emelie av en fin lite pappkasse med söta blommor på. I den låg ett litet inslaget paket i hennes favoritfärg turkos. Hon kunde inte hålla sig och ville att jag skulle öppna direkt. Hon visste precis vad jag var ute efter och skulle söka detta på dagens stadstur med döttrarna. För att vara säker att jag inte skulle köpa setet kände hon att jag skulle få öppna paketet idag. 
Antar att jag borde ha lugnat ner mig med sökandet efter 7 days setet tills min födelsedag var förbi. Men jag ville verkligen ha det här då gellacket tyvärr har gett mig allergi på händerna och fingrarna. Eller som jag mest tror, att det är uv-lampan som är boven i dramat.
 
TACK MITT FINA HJÄRTA! Synd att du har en sån mamma som är för desperat att få tag på detta. Men nu kan jag vara lugn. Kram på dig!  <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0