Follow on Bloglovin

IDAG BÖRJAR JAG!



Nu är det dax att börja arbetspröva på Multichallenge i 3 månader framöver. www.multichallenge.se
Jag hoppas verkligen att min kropp ska hålla och att jag får ett trevligt gäng att jobba med. :)
Det jag mest gruvar mig för är att jag får mer ont och minre sömn. Ska se om jag kan få hjälp medmina fötter och att försöka att baka in min sjukgymnastik och ryggkurator  i det hela...
Det kommer säkert att ta tid att ställa om sina rutiner och få allt att rulla. Det blir säkert en stressig period med både blod, svett och tårar.
Men känner jag mig själv, så biter jag ihop och kämpar på med att försöka fixa mitt "jobb" och se till att trivas och att det blir ett lagomt tempo som passar mig.

Nu är det bäst att sova en stund. Kanske dumt att vara dötrött första arbets dagen ;)
Hoppas att jag får sova inatt :/
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0