Follow on Bloglovin

ÖGON INFLAMMATION...



Imorse 23/8-10
vaknade jag upp med endast ett öga. Det högra ögat ville inte alls titta upp...attans! Ögoninflammation! Det var bara att kisa sig till toaletten och tvätta bort allt klet vid ögat.
Himlars vad ont det gjorde! Hela dagen fick jag badda ögat med servetter. Ögat bara rinner och gör fruktansvärt ONT. Svider och bränner...smärtar ner mot kinden och bihålorna dunkar av trycket.

Jag tog mig på affärn med ett öga och köpte ögonsalva Noviform med hopp om att jag ska bli bättre.
Tur att kornkudden och Alvedonet hjälpte lite mot smärtan.

Hoppas nu bara att ögat mår bättre snart, så att man vågar umgås med andra :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0