Follow on Bloglovin

SISTA NATTEN PÅ FJÄLLVANDRINGEN

26 AUG-10
Det  har varit en tung dag för Amanda. Och säkert för dom andra också. Det har varit en kall och jobbig vandring mellan Sylarnas Fjällstation och Ulvåtjärn. Sist jag fick ett sms var i förmiddags och då var kl ca 10.45. Då vandrade dom halvägs uppför på fjället. Tung ryggsäck med både blött tält och mat. Amanda var Trött och hade mycket ont i ryggen.
Har man problem med ryggen sen tidigare blir det inte bättre med en tung packning på kuppen. Hoppas att de delar upp packningen rättvist mellan varandra.
Teckningen på mobilerna verkar vara dåligt där dom är, så jag har inte hör något ifrån henne ikväll. Mitt sms har inte kommit fram ännu.
Men nu är det sista natten, så jag hoppas att dom får sova lite mer inatt.
Sov gott min tappra dotter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0