Follow on Bloglovin

TÄNK OM DET GICK...



Åååå...vad jag saknar min byrå som jag målade till Amandas rum då hon var baby...
Ångrar att jag inte behöll den :´(


Ni skulle bara veta vad det känns hårt och svårt att skiljas ifrån sina "saker" som man ägde innan branden.
Det känns djupt inne i själen och hjärtat att inse att man aldrig mera få se det man en gång hade.
Om man ändå kunde inse att man inte kunde spara och av TRO och HOPP att det skulle kunna räddas och repareras.
Men så är det inte. Trots att det var "saker och ting" så var det dock våra saker som försvann...ner i containern och vidare till bränning.

Visst är det roligt och så att få skaffa hem nytt och få så som man har drömt om. Men det är ändå inte samma sak. Då är man liksom mer förberedd och är redo för att skiljas från sina ägodelar.

Nu är det jobbigt på ett mer krävande sätt. Nu måste man ha nya byråer, garderober, lampor, mattor och så vidare. Det blir så mycket på samma gång. Man hinner inte "njuta" av shoppingen på ett sånt sätt då man oftast tar nåt rum i taget. Det känns bara stressigt och konstigt att söka rätta saker till ett helt hus på samma gång.

Usch vad tungt det är nu...Men spännande också såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0