Follow on Bloglovin

MIN PLÅNBOK ÄR STULEN! :´( VARFÖR...?

7 OKT-10
Idag var jag och två av mina barn till Brunflo och skulle bla till tandläkarn med Jakob och dra ut en tand. Som belöning att han varit så duktig ville han på ICA och köpa nåt. Jag passade på att handla mat som vi skulle ha med oss till stugan i helgen. När jag skulle betala...LÅG INTE PLÅNBOKEN KVAR i väskan!!!! :´( Jag var helsäker på att den var med in eftersom jag kulle ta en varuvagn som kräver ett mynt. Men Jakob ville ta en annan vagn som inte var så djup.
Jag la varor över väskan för att dölja den lite. Men vad hjälpte det?!
Det måste ha hänt då jag har plockat naturgodis eller kryddor i butiken. Annars var mest vagnen i uppsikt av både mig och barnen. JAG FÖRSTÅR INGENTING HUR DET KUNDE GÅ TILL!

De har övervakningskameror på ICA.
De "ringde på chefen men han kom aldrig ut till mig utan han frågade via telefon vilken färg min jacka hade...SVART. Sedan att jag hade en röd varuvagn som inte var så djup. Men hur många brukar inte ha en svart jacka på sig? Hur kunde han veta hur jag såg ut? Jag tror inte att dom har sett rätt person i kameran. Varför kom han inte ut till mig i butiken? Jag VET att väskan var med in i butiken!  

Mannen som hjälpte mig sa att han trodde att det inte var någon mening att polisanmäla händelsen för att man fick ändå ingen ersättning osv...men hallå! Såklart att man måste polisanmäla en stöld! hur kunde han säga så?
De erbjöd inte heller mig hjälp att spärra ICAkortet och beställa ett nytt...VILKEN SERVICE! Fyyy skam på dom!

Jag kände att jag var tvungen att få prata med chefen personligen, så vi gick in i butiken igen och sökte upp en personal. Till svar fick jag : -Han har gått för dagen! Då hade det bara gått 10 minuter från att jag hade fått svar av mannen som "hjäjpte" mig. Men hur snabb kan man vara? Vet inte om jag ville tro på det...men men...
Jag bad att butikskillen skulle kolla någon annan att hjälpa mig eftersom jag ville veta om de kunde se något på kamerorna idag...Inte sen...Men det gick inte. Det fanns ingen i personalen som var kunnig på övervakningskamerorna...GGGRRRRRRR....
De bad mig komma tillbaka imorgon igen,...suck!  :´(

Ja...det slutade med att jag fick gå till banken och spärra kortet och sedan ringa POLISEN och anmäla händelsen.
När det var gjort var det bara att ringa och spärra resten av korten och måste fixa nytt körkort igen...Vilket stök!

ÖNSKAR INGET ANNAT ÄN ATT JAG ALDRIG HADE GÅTT PÅ ICA...

SAKNAR MIN LILLA SÖTA ROSA VÄSKA/PLÅNBOK   :´( 

Kan folk inte låta bli andras saker! Mitt är mitt och ingen annans...!!!!!!!!!!

Hoppas att de kan se något i övervakningskameran imorgon! Annars blir jag riktigt besviken. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0