Follow on Bloglovin

AMS

          
      
2 SEPT-10
Då var den här dagen över. Det gick inte som jag hade hoppats på AMS idag. Önskade att jag hade ett jobb att gå till på måndag. Men istället ska jag få gå tillbaka på AMS igen på tisdag...suck!
Det som var tänkt enligt AMS var inte aktuellt längre och det jag hade funderat på hade ingen plats över.
Vad ska jag nu hitta på? Önskar inget annat än ett roligt och underbart jobb att gå till.

Det är många i kön...Men det blir snart min tur...Lite så känns det nu. Men jag väntar. Det är snart min tur... i arbetslivet igen :)

Önskade att jag hade mer ork att kunna fixa en utbildning. Men tror inte att jag kan fokusera på det än. Behöver landa först.

ETT JOBB VORE TREVLIGT!


            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0