Follow on Bloglovin

BESLUTSÅNGEST!

22 SEPT-10
Nu har jag beslutsångest! Jag pratade med Arbestförmedlingen och jag berättade att jag har varit och pratat med ett företag i närheten av där jag bor. Det ser ut att kunna vara flexibelt och okej ställe att vara på. Men de ska prata med min handläggare först om diverse frågor som inte jag kunde svara på.
Alernativ 2 är ett företag i stan som arbetar med bredband osv. Dit ska jag på tisdag och kolla vad det är för uppgifter mm.
Alternativ 3 är att driva ett skolcafé som caféansvarig. Nackdelen är att det är "åt fel håll" Men samtidigt skulle det vara roligt.

Alla tre alternativen känns bra och intressant.
Men vad ska jag välja om jag får ett positivt svar i från alla tre företagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0