Follow on Bloglovin

FISK PEDIKYR MED GURRA RUFA OCH INFRARÖD BASTU

18 SEPT-10
Vilken underbar och lyckad dag jag fick då jag och syrran var iväg och testade det nya...Fiskpedikyr och infraröd bastu.
Började med fotbad och kaffe.
Sedan var det bara att överlämna mina fötter till fiskarna Gurra Rufa.
Vilken härlig känsla då fiskarna började smaska på huden. det var som att sätta ner fötterna i kolsyrat vatten.
Efter Pedikyr och Relax blev vi hungriga och gick på en kina restaurang...MUMS!

Min Lyckokaka säger att orange ska ge mig tur. Men vad är det? Apelsin eller kanske en Morot? ;)

I efterrätt blev det Friterad banan och glass och några mintchoklad och kaffe.
Gissa om att vi var mycket mätt och trötta efter en hel dag med att "bara vara"

En sak lovar jag! Den här dagen kommer att upprepas! Och det ska bli snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0