Follow on Bloglovin

VEM SJÖNG INATT?

26 SEPT-10
Tidigt  i morse vaknade jag av att någon spelade musik. Jag trodde att Amanda hade glömt att stänga av musiken på datorn.
Jag fick nog och klev upp för att stänga av den. Men datorn var visst inte på :/
Då hörde jag att Kaminen gav ifrån sig ett jobbigt ljud, så jag fick gå ner och stänga av den. Det lät som att någon körde gräsklippare utanför dörren.
Sedan gick jag och la mig igen för att försöka somna om. Då kom musiken och sången tillbaka...fattar ingenting!
Då trodde jag att det var Emelies mobil. Men så var det inte heller. Jobbigt och lustigt!
Det var bara att försöka att somna om igen....Med den manliga musiken och sångrösten på...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0