Follow on Bloglovin

EFTERLYSNING

3 augusti
Idag kände jag att nu fick det vara nog med väntan på våra försäkringspengar. Jag visste att våran handläggare har semester ännu. Men innan hade vi bilvit lovad at få pengarna innan deras semester.
Ingen ersättning kom.
Idag tog jag och ringde Försäkringsbolaget och frågade om det var på G snart. Där fick jag ett besked om att vi borde ha fått dom eftersom allt var klart att bara föra över ersättningen till oss. Men ingen har tydligen tagit det som prio 1. Deras prio 1 verkar vara eras semester....

Personen jag fick prata med ska hjälpa oss att få ersättningen inom kort. Trota dess ledighet skulle personen hjälpa oss att få ordning på detta. Känns som Bra service trots allt.

Hoppas att det går hela vägen fram nu...

Håller tummarna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0