Follow on Bloglovin

ATT GÖRA NÅGON GLAD ...BLIR ALLA GLAD AV :)

 



8 JULI-11
Att få göra någon glad ibland är alltid härligt. Speciellt om det uppskattas.
Min gosiga Farmor blev överraskad av mig med ett litet paket då jag om min mamma var dit och hälsade på en sväng.
Farmor blev glad som ett litet barn då hon fick ett litet paket att öppna. Då kändes det underbart i hela min kropp att se hennes glädje.
Hon fick en söt sommarblus som hon sa att hon skulle ha på sig då hon åker hem på måndag från det tillfälliga hemmet i Hammarstrand. Blusen skulle hon minsann ha på sig då kaffe ska drickas tillsammans med sin Norske granne som hon så länge har längtat efter. 


 

Farmor tackade så mycket för den fina blusen. Jag sa som man oftast säger:
"Det var så lite så"
Hon svarade snabbt tillbaka:
" Näe, det var det väl inte! Den fyler båda mina armar och mig mage. Och det är mycket det!"
Jaaa...det är góFarmor min det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0