Follow on Bloglovin

LILLHJÄRNAN


Utsikten från sjukhusrummet på 213 mot Frösöbron och Frösön

25 Juli-11
Det känns skönt att få komma hit på Lasarettet och hälsa på h-n och stötta i det jag kan. Jag passade på att hjälpa h-n att tvätta håret idag. Det var en underbar känsla att få känna sig behövd av någon och att få vara så nära och kunna krama om och bara njuta för varje minut.

Jag tog med mig några hembakta kakor som jag tänkte att h-n skulle bli glad för. Det gillades. :)

Då jag var där ikväll kom en kirurgläkade och berättade lite om vad de hade sett på röntgenplåtarna.
Det var en Metastas, tumör i lillhjärnan som orsakade smärtan i huvudet, skrivsvårigheter, balansrubbningar, illamående, synproblem osv...
Det blir toligen en operation i Umeå. När och hur...det får h-n veta i morgon förmiddag (onsdag) på ronden.



http://www.cancerfonden.se/sv/cancer/Cancersjukdomar/Hjarntumorer/

Senare ikväll då jag åkte hem ringde jag upp h-n och sa God natt...

Vi ses imorgon (onsdag) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0