Follow on Bloglovin

MYSER OCH TRIVS BRA



Vad finns godare än mammas nybakta Citronsockerkaka med Hallon?
Svar: Inget! ;)



Vilket underbart väder vi fick idag...
Varmt och soligt med ett par regnskvättar. +24 i skuggan.



Njuter enormt av solens varma strålar. Men idag är det okej att sitta delvis i skuggan på mor och fars uteplats.


10 Juli-11
Det är ganska rogivande att sitta och titta på mamma då hon Broderar löpare. Fort går det också ! ;)

Jag måste passa på att slappa innan jag åker hem till min underbara familj. Då är det bara att plocka fram "ansvaret" igen...
...städa, diska, tvätta, laga mat, planera och annat som står på min lott. Men är man van, så gör det inte så mycket. 

Igår kom gubben och pojkarna hem efter att ha varit borta 1 vecka, så nu känns det mysigt att få rå om dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0