Follow on Bloglovin

TOG BILEN OCH DROG IVÄG...





4 JULI-11
Jag, hunden och Amanda passade på att "smita" till mina föräldrar i några dagar då gubben och pojkarna hittade på annat att göra. Ångrar mig inte en sekund på att vi for iväg. Synd bara att dagarna går så fort och jag vill verkligen inte åka hem än. Önskade att jag/vi kunde stanna kvar fler dagar. Men plikten kallar, tyvärr.

Idag var vi till min älskade mormor och hälsade på. Där blev vi bjudna på hennes góbullar och smarriga citronsockerkaka.
Vi hann till och med åka på några Loppisar efter vägen till och från Mormor. Det var riktigt roligt! Mamma sa, att det kändes som att hon var på semester....åååå...vad jag älskar att vara här!

Vem kan motstå Mammas hemgjorda köttbullar, krämig, gräddig Janssons frestelse och rivna morötter, stutar med getmese och mysig kvällsstund med jordgubbar, te och choklad?! .........inte jag iallafall ;)

<3<3 ÄLSKAR ER MAMMA OCH PAPPA <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0