Follow on Bloglovin

SKICKAT MEJL OCH ELÄNDE



13 Okt-11
Tog mig i kragen iförmiddags till att skicka ett mejl till Arbetsförmedlingen. Man vill ju liksom veta hur allt går med företaget, arbetsförmedlingen och mig själv.

Samtidigt tycker jag att det har varit helt okej att vara hemma och repat mig efter allt elände som har varit här ett tag nu.

Sedan jag slutade på Caféet har mina fötter och rygg fått en chans att vila och det har känts bra för mig. Hoppas bara att det inte börjar smärta för mycket igen då jag ska börja jobba. Sånt är alltid gruvsamt.
När detta hade lagt sig lite började det andra eländet träda i kraft.

Min underbara Farmor blev sjuk och somnade in i slutet av juli. Begravningen blev den 12 aug-11
Trodde aldrig att jag skulle behöva mista henne. Hon som alltid har funnits för mig. <3 VILA I FRID <3
Jag var iallafall hem till hennes hus och tittade in i ugnen...Inga skorpor fanns där som det alltid gjort.

Då vi var i Turkiet omkom min brors bonusson i en olycka den 18 aug-11 Begravning var den 9 sept-11
Det var mycket jobbigt att uppleva även för oss nära. <3 VILA I FRID <3 Saknaden är stor och overkligt.

Min kämparvän Micke som jag träffade och fick krama om en sista gång den 9 sept-11 och som kämpade så hårt emot den hemska Leukemin somnade in 17 sept-11 och fick sin vila den 7 okt-11
Tänker dagligen på honom och det gör så ont i hjärtat av att veta att vi inte ses mer på Jorden.

Mamma som står mycket nära i mitt hjärta ska inte behöva genomgå en sådan smärta och må dåligt som hon gör nu. En mamma ska vara stark och orka trösta. Men tyvärr är verkligheten något helt annat.
Det är jag som måste vara stark och kunna trösta både henne, andra och mig själv. Man gör så gott man kan av situationen och tar dagen som den kommer. Jag är lycklig för varje dag som går och jag ska åka hem och bo hos mamma och pappa i några dagar. LÄNGTAR! 

Ja...det har varit mycket på kort tid. Det betyder att själen blöder en hel del efter allt detta och lite till.

EN SAK VET JAG IALLAFALL...

ATT GRÅTA DET KAN JAG...DET VET JAG
KINDERNA ÄR VÅTA FLERA GÅNGER PER DYGN. JAG ÄR INTE ENSAM OM DET...DET VET JAG
LEV HÄR OCH NU MEDANS DU KAN OCH ORKAR
TA VARA PÅ LIVET...VI HAR BARA EN CHANS

SAKNAR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0