Follow on Bloglovin

LESS OCH UTTRÅKAD

 
 
22 aug-12
Sovit och vaknade av att telefonen ringde kl 10.30. Klev upp och insåg att vädret inte var som jag hade önskat. Grått, kallt och trist +13 grader. Frukosten och kaffekoppen avklarad vid 13-tiden. Resten av familjen satt vid en varsin dator, så jag blev less.
 
Jag tog och la mig på soffan och somnade en stund. Jag vaknade till av att Elias frågade mig om jag hade ont i huvudet eftersom jag inte gjorde något. Efter en stund kom Jakob och frågade samma sak. "Är du sjuk mamma?" 
Ja, det märks att familjen inte är vana att jag sitter ner och gör INGENTING. 
Men Ingenting tar mig på nerverna. Hatar sådana dagar då man vaknar och inser vilken tråkig dag det blir och att man sitter och väntar på att få gå och lägga sig igen. Idag var en sån dag...igen! Men idag försökte jag att sova bort dagen av ren trots. En sån dag vill jag helst bara ska försvinna. Dom dagarna är så onödiga.
  
Jag slapp iallafall att laga middag idag. Tack Amanda för att du gjorde en supergod middag. Alltid godare då andra gör maten. :) 
 
Ha en bra dag ni andra. Nu tänker jag ha min dator resten av kvällen och göra INGENTING!
Ska önska att då jag vaknar imorgon kommer en dag som man får uppleva nåt skoj. Det är bara att fortsätta att hoppas ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0