Follow on Bloglovin

BRÄNDA MANDLAR DAGEN FÖRE JUL

23 dec-12
Dan före dopparedagen kokade jag ihop Brända Mandlar med vanilj som jag ska ge till min älskade svärmor på julafton. Jag hoppas att alla ska gilla dom på julafton.
 
Fjärde advent och vad tiden går fort! Snart har ett år gått och mycket har hänt på ett år.
Det kommer att bli en konstig och annorlunda jul i år. Ytterligare 2 i familjen på ett år har gått vidare till den för oss främmande världen. Jag hoppas att alla nära och kära har det bra där de är och att de också får en fin jul på deras vis. 
Alla mina tankar finns hos alla. Saknar dig mamma. Känns konstigt att inte få skriva ditt namn på pappas och ditt paket. Känns så fel att namnet inte står där. Samma sak på svärmors julklapp. Det blir bara så konstigt fel: :/
 
Hur som hest blir det jul ändå. Kram alla och ha en Riktigt God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0