Follow on Bloglovin

HOSTAN BARA FÖRSVANN

18 dec-12
Jag vet inte vad som hände ikväll. Men hostan på hunden verkar nästa vara borta. Knepigt att det tvärslutade ikväll. Hon har nästan inte hostat något mer sen efter middagen. Någon måste ha varit hit och trollat bort den. Det var som att vända blad. Ena stunden hostade hon mycket och ikväll då hon kom in var hostan borta. Man kan tro att det är nåt trolleri med i bilden.
Hoppas att man kan få sova inatt då. Och att Peteja får sova. För inatt hoppade hon upp i sängen och la sig på min kudde och över mitt huvud och där låg hon och hostade för fullt. Inte kunde jag sova då heller. 
 
Jag håller alla tummar och tår att hostan verkligen har slutat irritera Peteja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0