Follow on Bloglovin

BYRÅN TILLBAKA EFTER HUSBRANDEN NOV-2009

11 juli-12
Äntligen har jag fått hem min saknade möbel. Det är helt otroligt att den över huvudtaget överlevde Husbranden 2 ½ år sedan. Sanerarna tvättade av den och vi tog den till min älskade och saknade farmors ladugård. Där har den stått tillsammans med några andra möbler som också fanns med i branden och som jag hade för stor kärlek till att lämna ifrån mig.
Det är byrån som jag skriver om och den är från min farmor som jag fick av henne för många år sedan. Funderar på om jag ska måla den vit. Men det känns som att jag ska låta den vara i sitt orginala skick. Det luktar inget alls efter branden, så det känns som att den ska få vara såhär.
 
Älskade MAMMA har fått en fin plats att stå på. Bredvid hennes foto som ung och vacker står en söt liten ÄNGEL med ett hjärta bredvid sin sida. Den ängeln symboliserar min saknade ♥  MAMMA ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0