Follow on Bloglovin

CANCER GÖR EN MAKTLÖS SOM ANHÖRIG


20 mars-12
Jag vet inte hur jag ska göra för att få mamma att bli frisk från den eländiga Cancern.

Jag vet inte hur jag ska TRO?
Jag vet inte hur jag ska HOPPAS på HOPP?
Det jag kan är att ge MAMMA den KÄRLEK jag kan. <3

Det som känns djupt in i själen är att jag inte vågar eller vill ta till mig att Cancern ska vara Obotlig nu.
Det finns inget att göra mer än medicinera och vila.

Min önskan är just nu att få vara hos henne och hålla om helle dygnet runt. Hjälpa pappa med stöd, hushållning och städ, så att han också får avlastning.

Om han där ovan sägs vara god. Varför gör han då illa de goda människorna? Det är så orättvist!  



Jag vill inget annat än att MAMMA blir frisk igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0