Follow on Bloglovin

JAG VILL MÖTAS AV MAMMA. MEN FINNS ANDRA SIDAN?

5 nov-12
Älskade mamma. Jag saknar dig så. Men jag vet att nu slipper du lida efter alla plågande år.
Jag trodde min saknad skulle släppa allt eftersom. Men det gör fortfarande ont i min själ och tårar kan komma utan förvarning. Det känns som att mamma har det bra där hon är. Där mår hon nog bra och slipper sin smärta och kamp. Nu får hon vara med alla vackra änglar däruppe. I den värld som ingen vet om den finns. Eller hur det ser ut. Hur funkar det på andra sidan? Finns andra sidan egentligen? Det kommer vi aldrig att få veta först man själv somnat in. Den dagen hoppas jag att det är min Änglamamma som hämtar mig vid ljuset. 
Saknar dina lena händer som höll om min hand vid din sjukbädd under din sista tid här på jordelivet.
Din varma hand som sakta tappade både styrka, färg och levnadsvärme. Sakta blev din rodnande hud blekare och blekare. Värmen sjunk sakta ner i temperatur. Till slut fick jag släppa och överlämna dig till ljuset på andra sidan. Hoppas att andra sidan finns och att mamma inte var rädd för att gå över till änglarnas sida. 
 
Älska min Änglamamma
Sov gott! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0