Follow on Bloglovin

SPÅDD AV MEDIUM PÅ RADION IDAG... INTRESSANT OCH SPÄNNANDE!

14 nov-12
Imorse blev jag uppringd av ett radioprogram www.radiokrokom.se För att medverka i direktsändning. 
Jag hade fått "äran" att prata med ett medium ang min framtida yrke osv. Det var intressant att få höra vad hon kom fram till. Den framtiden ser jag framemot. Det såg bra ut framöver. Jag komer att få ett jobb som jag drar in pengar på. Nu är det bara att hoppas på att det stämmer. 
Sen skulle jag visst sluta ljuga för mig själv. Jag var alldeles för snäll och var tvungen att börja tänka mera på mig själv i vissa lägen. 
Nu väntar jag bara på att web-radion ska lägga ut klippet på vårat samtal, så att jag kan få höra vad hon sa igen.
 
Nu känner jag en längtan och ett hopp att något bra ska hända snart.
 
Ett annat medium som jag varken känner eller pratat med skrev ett svar på min fråga ang min framtida yrke:
"Det jag får in är Inom Handel. Något som inte är påfrestande för din rygg som jag även får in, kan kännas påfrestande ibland för dig just runt rygg partiet och upp mot axlarna.."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0