Follow on Bloglovin

TRE ANSÖKAN TILL SKICKAD. VAR ÄR COACHEN?

25 nov-12
Yes... nu har jag sökt yttreligare 3 jobb. Jag hoppas verkligen att någon vill nappa. Men det är säkert lika bra att söka ännu mera. Känns ganska spännande att se om jag får något bra resultat innan min coach ringer min. 
Coachen lovade egentligen att ringa den här veckan. Vilket inte blev av. Det förstog jag innan jag lämnade rummer på Arbetsfömedlingen att coachen INTE skulle ringa. Det hände samma sak förra gången då jag blev lovad att bli uppringd. Då fanns en hel del ursäkter att coachen inte hade ringt på 4-5 veckor. 
Den här gången vill jag inte vänta lika länge. 
Min känsla säger att jag fixar detta på egen hand. Det känns nära nu till ett bra resultat. 
 
<3 Fortsättning följer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0