Follow on Bloglovin

VAR ÄR MITT JOBB?

7 nov-12
Imorgon hoppas jag att Arbetsförmedlingen kan höra av sig. Jag har mejlat och ringt. Och ändå hör de inte av sig? Hur gör man då? Man ska inte klaga på att det är en stor arbetslöshet. Det hela sitter inte helt hos dom. De arbetslösa kan behöva hjälp, stöd och en spark, så skulle det säkert bli färre arbetslösa. Det tror jag iallafall.
 
Jag vill inte sitta hemma hela dagarna och lapa mjölk tillsammans med katten. Jag vill också ha ett arbete att gå till. Jag vill känna att jag gör nytta om dagarna. Att "arbeta" som hemmafru får man inte så mycket social kontakt. Man har inget att berätta då familjen kommer hem. 
 
Näe... Ge mig ett jobb nu! Det skull ge mig lycka. 
 
MINA BRA SIDOR ÄR:
Positiv
Pratsam
Ordningsam
Goda energier
Jobba med händerna
MINA DÅLIGA SIDOR:
Svårt att sätta ett NEJ
Försöker att räcka till ALLA
Engelskan kunde vara bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0