Follow on Bloglovin

NU ÄR DET BOKAT OCH KLART!

8 jan-12
Efter mn sköna behandling hos sjukgymnasten tog jag en kaffepause hos svärmor innan jag drog in till stan för ett besök på arbetsförmedlingen. Papper inlämnad och papper hämtad. Klart. 
Sen tog jag en sväng till 34ans Spa och bokade ett startdatum som blev den 10 jan-13 Äntligen blir det av! :)
 
Jag firade med att åka iväg på "Kräm och Salva" och bokade en "Nack och Skalpmassage" för mitt presentkort. Och sedan vidare till "Spakliniken" och bokade Relaxdag + en ansiktskur för mitt andra presentkort.
Januari månad blir en bra månad och start på nya året. En händelserik start på året. Det ser jag fram emot! :)
 
Och finns intresse för mina nya naturprodukter kan du gå in och se här på
 
http://peteja.blogg.se/category/shake-make-me-smile.html
 
 
 
Trackback
RSS 2.0