Follow on Bloglovin

INTENSIV HELG

17 mars-13
SUMRERING AV MIN HELG:
I fredags var jag på arb.intervjun på Synskadades riksförbund på Folkets hus. Otroligt underbara människor måste jag säga. Det var mycket roligt och trevligt att fått äran att visa upp mig hos dom. De tyckte nog detsamma om jag ska slå ihop vad de sa och tyckte om det jag berättade om mig själv.
De hade 2 st till som de skulle intervjua i fredags, så nån dag under denna vecka ska de höra av sig till mig. Oavsett vad som bestäms. Jag håller mina tummar hårt. Flört

I lördags var jag ut till Norderön på Tivars Gårdsmejeri och provjobbade och såg lite på hur de jobbade där. Det var trevligt och roligt även där. Svårt val om jag måste välja. 

Jag vill egentligen ha ett långvarigt arbete som jag kan få behålla länge framöver. Men men. Det är iallafall ett jobb. 

Nu får vi hålla alla våra tummar och tår på att jag har ett jobb innan 1 april. Vad mera kan man begära Flört 

Och Hela Sverige Bakar får jag troligen lägga i kakburken och trösta mig med en drömkaka istället Gråter 
Tänk om... Dumma dyra busskort som pajjade min chans att ta tåget till Stockholm på intervjun. Tänk om...

Jo, Idag söndag åkte jag och min gubbe iväg och hyrde en lastbil som vi sedan körde till Hammarn och hjälpte syrran att flytta. Även pappa fick pumpa sina muskler och de konkade och bar, så nu är alla nöjda och glada att det är gjort för den här gången. 

Den här blivande vecka 12 känner jag på mig att något roligt ska hända. Det pirrar i kroppen. Men jag vet inte varför och vad? Det får dagarna visa vad som ska ske. Eller så är det bara en stark önskan.

Natti och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0