Follow on Bloglovin

PROVDAG PÅ TIVARS GÅRDSMEJERI <3

16 mars-13
Idag var jag på en trevlig dag på Tivars Gårdsmejeri på Norderön. De hade premiärdag idag. 
Det blev soppkok och lite andra pillerjox som en piga som mig kunde göra. 
Fick även äran att baka något gott. Och jag valde att baka Morotskasmuffins med deras färskost från deras egna lantgård. Det blev mycket gott och blev riktigt gulliga. :)
Nu återstår det bara hur det ser ut i framtiden för mig. 
Väntar även svar ifrån det andra arbetsplatsen till veckan. Sedan får man se vad som händer.
Svårt då jag kommer att trivas på båda ställena. :/
Härliga människor, trevlig miljö, rolig stämning och underbart att få göra sådant som jag älskar att hålla på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0