Follow on Bloglovin

VANN EN BILJETT IDAG TILL KAY POLLAKS FÖRELÄSNING

image
18 mars-13

“Att växa genom möten – och välja Glädje”

Ändra dina tankar - ändra ditt liv!

(Tävlingens fråga: Ge en kommentar i rutan under varför just du ska vinna biljetter till Sundsvall den 19/3.)

Jag skrev:
"Har väntat länge på att få gå på din föreläsning. Första gången jag fick se på en DVD genom AF och fick tag I boken "Att växa genom möten" Sedan dess kan jag inte släppa alla kloka, smarta och självklara ord som blossat in I öronen. Jag har verkligen rekommenderat andra att läsa dina böcker för att de sedan ska märka hur enkelt livet egentligen kan vara/bli om man vänder alla tankar till det rätta. "Det är Tanken som styr hur vi vill ha det" ;) Och min tanke säger att jag vill höra mer kloka och smarta ord ifrån dig Kay! :) Enkelt och mycket bra. Alla borde ha dina böcker. "Tankens Bibel" KRAM."
 
 
Vinnare av biljetter till föreläsningen i Sundsvall kommer här
Eva J
Marie-Helene 
Gerda 
Maria
Annabell 
Jenny
Therése P

Stort Grattis till er, vi ses I Sundsvall!
Varmt välkomna!
 — med Kay Pollak
 
Jippi... Jag blev en av de lyckliga vinnarna till en biljett på honoms föreläsning imorgonkväll... dock i Sundsvall 14 mil härifrån. Jag trodde aldrigg att jag skulle bli en av vinnarna. Kunde aldrig drömma om att få den turen. <3
Tyvärr, så vet jag inte om jag kommer iväg. Kanske om någon fler från mina trakter ska dit och att man kan samåka med varandra. Önskar att jag fick åka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0