Follow on Bloglovin

Depend 7days lack

18 jan-15
Jag är så himla nöjd med det nya lacket som Depend kom ut med istället för gellack. Eftersom jag fick allergi av gellack och kunde absolut inte använda det, så fick jag av äldsta dottern ett startkit i förskotts present. Mest bara för att hon var orolig att jag skulle köpa setet innan jag fyller år. Stackars dotter att jag är så ivrig som skulle köpa det innan jag fyllde år, så att hon kände sig tvungen att ge mig det i förskott. 
Men jag blev så himla glad!
Nu har jag provad lacket två gånger och det sitter kvar precis som Depend lovat. Enda problemet är då man lägger på dekorationer, så gäller det att få till det perfekt på redan första försöket. Annars blir det "gör om gör rätt" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0