Follow on Bloglovin

5 MÅNADER EFTER STELOPERATIONEN.

Nu är det 5 månader sedan jag gjorde Steloperationen på Spine center och skulle ha varit på efterkontroll för 2 månader sedan...men har fortfarande inte fått kallelse...hmm..bortglömd tro?



Skulle behöva få komma dit nu. Varje morgon vaknar jag med att fötterna och upp till knäna känns domnad och det pirrar ont under fötterna. Gruvar mig för att kliva upp och sätta fötterna på golvet. Behöver få prata med en läkare om det har ett samband med ryggen och om nerverna är skadad för gott.

Ländryggen svider och bränner. Molande värk hela tiden. Tänk om jag fick en chans att få träna mera hos sjukgymnasten. Efter att jag var tvungen ut och arbetsträna har det blivit mindre och mindre med träning.
Jag orkar inte med att jobba, träna, ryggkurator, husbranden och allt runt omkring mig nu. Då blir det att jag hoppar över bla mina viktiga träningar. Inte bra alls. :( Ryggmusklerna har inte fått sin chans att träna upp sig. Jag borde ha fått den chansen innan jag började arbetsträna.
Hittills har jag inte kommit mer än 10 timmar i veckan...Och det är inte lönt att hålla på så.
Hade önskat att få mina 50% arbete och fått känna mig behövd av nån.
Ända fördelen är den sociala biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0