Follow on Bloglovin

KEY LIME PAJ OCH ANDRA GO´SAKER


5 april-12
Den här dagen blev en Bakdag. Men jag förstår inte att jag alltid ska slita ihjäl mig så fort jag ska göra sånt jag tycker om att göra. Ändå vet jag att jag får "skit" för mitt stök i kök till natten då mina fötter tar död på mig. Fötterna knäcker mig totalt! Ibland skulle jag kunna amputera dom och ha protes i stället. Det skulle inte göra lita ont om jag fick gissa.
Natten blev lite si och sådär.

Hur som helst, så bakade jag en Key Lime Paj, Chokladkladdkaka, Biskvier och Rågbröd.
Önskade att min kropp kunde sluta styra över mig hela tiden. Låt mig vara och låt mig få göra det jag vill utan att få "straff" hela tiden. :(

Men resultatet av det goda blev iallafall gott :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0